a

Latest Posts:

Sorry, no posts matched your criteria.

Follow Us:

Back To Top

BIROURI

CLĂDIRE MODERNĂ – LOCAŢIE EXCELENTĂ – SERVICII IMPECABILE – FACILITĂŢI UNICE

Sigma Business Center este un simbol al mediului de afaceri din Cluj – Napoca, un brand egal cu prosperitatea şi succesul partenerilor săi. Este nu doar o clădire de birouri modernă, ci un întreg complex care generează o stare de bine, un mediu de afaceri prosper, o atmosferă caldă şi prietenoasă, un spaţiu de birouri productiv. Echipa de management al clădirii oferă serviciile excelente ce sprijină în sens real afacerile chiriaşilor, în timp ce se orientează către nevoile angajaţilor printr- o listă completă de facilităţi.

Complexul imobiliar cu funcţiuni mixte este format din trei clădiri însumând 26,000 de metri pătraţi: două de birouri moderne clasa “A” – una de P+ 8 etaje cu intrare dinspre Strada Republicii, alta de P + 6 etaje cu intrare dinspre Strada Observatorului şi o galerie comercială dispusă la parter. Cu o locaţie ideală, Sigma reprezintă o clădire calitativă, ce răspunde cu flexibilitate nevoilor clienţilor săi oferind atât birouri de tip spaţiu deschis cât şi birouri individuale. Spaţiile de închiriere disponibile în clădire încep de la 85 mp, iar suprafaţa medie închiriabilă pe nivel este între 650 – 1300 mp. Fiecare nivel al clădirii dispune de câte 3 grupuri sanitare. Accesul în clădire este facilitat de 3 lobbyuri cu recepţie proprie – 2 pe Republicii şi unul cu intrare din Strada Observatorului, iar circulaţia în ambele clădiri (P+8 şi P+6) se realizează printr-un total de 6 lifturi dintre care 2 panoramice cu sarcină de câte 1000 de kilograme şi 2 scări interioare. Complexul este deservit de o parcare supraterană cu 350 de locuri ce sunt puse la dispoziţia clienţilor în mod gratuit primele 30 de minute, iar angajaţii beneficiază pentru acestea de un sistem avantajos de abonamente. Accesul în parcare se face printr-un sistem cu barieră, aflat sub pază 24/24.

Companiile inteligente recunosc că spațiile de lucru contribuie la îmbunătățirea oricărei strategii de afaceri. Mediul de lucru poate influența productivitatea și implicarea personalului. Astăzi, așteptările angajaților se schimbă. Atragerea de noi talente și schimbările în comportamentul indivizilor la locul de muncă sunt cele mai importante provocări pentru companii. Locul de muncă este o combinație între proces și experiență – ceea ce facem și cum ne simțim. Combinația potrivită va aduce mai multă implicare, care va afecta în final productivitatea.

PRIN CE NE DIFERENȚIEM:

   CLĂDIRE MODERNĂ – MEDIU SIGUR ŞI EFICIENŢĂ A COSTURILOR

Sigma Business Center reprezintă o clădire de birouri modernă, continuu îmbunătăţită cu cele mai noi inovaţii tehnologice disponibile în domeniu şi după normele de siguranţă şi sustenabilitate în vigoare, menite să asigure un mediu de lucru sigur, costuri operaţionale mici şi suport real pentru afacerile clienţilor noştri. Suntem dedicaţi să îmbunătăţim continuu ceea ce clienţii noştri apreciază la brandul nostru şi avem o preocupare constantă în eficientizare afacerii noastre pentru clienţii noştri.

SERVICII EXCELENTE – SUPORT TEHNICO-ADMINISTRATIV RAPID ŞI EFICIENT

Avem o istorie îndelungată, bazată pe interesul real pentru prosperitatea clienţilor noştri prin prioritizarea nevoilor lor. Încrederea de lungă durată acordată de partenerii noştri, ne-a responsabilizat şi ne-a condus spre servicii inegalabile.
Sigma Business Center este gestionată excelent de o echipă managerială dedicată, ce oferă suport administrativ continuu astfel încât clienţii noştri să se poată concentra cu adevărat pe afacerile lor. Cu un angajament ferm spre parteneriatul real, echipa managerială este implicată în dezvoltarea unor soluţii flexibile şi a unor instrumente cu adevărat importante pentru afacerea clienţilor noştri. Succesul echipei administrative se bazează pe contactul facil, pe viteza de reacţie, pe resursele de timp şi tehnologice puse la dispoziţia clienţilor noştri, pe capacităţile noastre tehnice şi mai ales pe acţiunile de monitorizare şi suport post-intervenţie.

SOLUŢIE COMPLETĂ PENTRU BUNĂSTAREA ANGAJAŢILOR

Locaţia clădirii de birouri, conectivitatea uşoară, accesibilitatea sa, împrejurimile minunate, proximitatea cu numeroase centre medicale şi educaţionale importante, facilităţile puse la dispoziţie, crează un mediu de lucru plăcut, ce sprijină cu adevărat productivitatea şi contribuie la starea de bine a angajaţilor. Centrul comercial şi de servicii aflat la parter devine parte din soluţia completă pusă la dispoziţia clienţilor noştri prin susţinerea activităţii din clădire (numeroase bănci, ATM-uri, farmacie, o listă diversă de servicii concentrată pe nevoile reale ale clienţilor, restaurante cu servire rapidă, cafenele, papetărie etc ), dar şi prin contribuţia la echilibrul dintre viaţa personală şi cea profesională a angajaţilor (supermarket, restaurant, puncte de recreere). Locaţia constituie o valoare reală în sine, atractivă pentru angajaţi prin faptul că le facilitează naveta uşoară, le sprijină starea de bine, contribuind astfel la productivitatea şi eficienţa de la locul de muncă.

Facilități

Printre funcţiile cele mai căutate şi apreciate de către clienţii noştri se numără:

A. Localizare & Accesibilitate

a. Parcare păzită 24/24
b. Staţie de autobuz la 100 m
c. Acces 24/7 prin 2 intrări dinspre Strada Republicii şi Strada Observatorului
d. 3 Lobbyuri, 6 lifturi

B. Facilităţi de recreere

a. Restaurante tradiţionale şi cu servire rapidă
b. Cafenele
c. Zonă de retail cu supermarket, papetărie, farmacie.
d. Ofertă largă de servicii în galeria comercială de la parter: bănci, ATM-uri, schimb valutar, saloane de înfrumuseţare, curăţătorie chimică
e. Spaţii comune de recreere special amenajate

C. Servicii oferite

a. Recepţie şi acces 24/24
b. Acces securizat
c. Săli de conferinţe ce pot fi închiriate cu ora – reprezintă o sursă principală de eficientizarea a costurilor prin faptul că nu monopolizează spaţiu din unitatea închiriată de clienţii noştri.

 În acelaşi timp, oferă toate avantajele ce derivă din întâlnirile de lucru, atunci când situaţia o cere.

d. Servicii de telefonie şi internet prin fibră optică cu echipă dedicată de intervenţie în clădire.
e. Servicii de curăţenie – cu echipe interne, gestionate de administraţia clădirii permiţând chiriaşilor să se concentreze pe afacerea lor.
f. Suport tehnic şi echipe de intervenţie în caz de avarii pentru a permite reluarea activităţii în cel mai scurt timp posibil şi fără efecte asupra afacerii clienţilor noştri.
g. Servicii de design, construcţii şi instalaţii prin echipe interne, dedicate -la solicitarea clientului

Informații tehnice

Sigma Business Center este un complex imobiliar mixt, cu o suprafaţă totală de 26,000 metri pătraţi formată din:

• o clădire de birouri clasa “A” P+8 etaje – cu acces din Strada Republicii,
• o clădire de birouri clasa “A” P+6 etaje – cu acces din Strada Observatorului şi
• o galerie comercială situată în clădirea adiacentă cu regim de înălţime Parter de 7,000 metri pătraţi – acces atât din Strada Observatorului cât şi din Strada Republicii.

Caracteristici ale clădirilor

STRUCTURA ȘI FAȚADA

• înălţimea utilă: 3,6m sub planşeu;
• structura de rezistenţă a construcţiei este din cadre de beton armat prefabricat în două direcţii, cu 6 respectiv 3 deschideri de 6m;
• planşeurile sunt din fâşii prefabricate cu sarcini utile l000kg;
• închiderea este realizată prin pereţi cortină din aluminiu cu geam termopan;
• compartimentările sunt realizate prin pereţi uşori din ghips-carton;

HVAC

• sistem centralizat de încălzire cu centrală termică proprie automată cu puterea de 1790 KWh
• sistem de climatizare prin aparate de condiţionare a aerului, chillere şi ventiloconvectoare (încălzire şi răcire a aerului)
• sisteme de ventilaţie, centrală de tratate a aerului şi echipamente de ventilare

SECURITATEA CLĂDIRII

• întreaga clădire este echipată cu sisteme de stingere incendiu: hidranţi interiori, exhaustori de incediu şi instalaţii de detecţie incediu – senzori şi centrală anti-incendiu cu detectoare optice şi termice de fum. În caz de incendiu, se asigură alarmarea ocupanţilor prin intermediul semnalelor sonore BMS.
• marcaje vizuale pentru intrări, scări şi căi de evacuare – pentru a ghida ocupanţii clădirii către spaţiile exterioare, pentru evacuarea în caz de urgenţă
• sistem supraveghere CCTV pentru toată clădirea
• instalaţii de control acces în clădire aferente spaţiilor de birouri şi a spaţiilor comerciale
• instalaţii de detectare efracţie şi centrală anti-efracţie

SISTEM DE MANAGEMENT AL CLĂDIRII

• sistem complet BMS de ultimă generație (servicii complete de monitorizare a clădirii)
• monitorizare automatizată a echipamentelor: chiller, acces controlat în toată clădirea, CTA, cazane, lifturi, pompe, VCV-uri și sistem de iluminat.
• centrală anti-incendiu: centrală automatizată de monitorizare şi instalaţie de alarmă antiincendiu pentru toate spaţiile.

SURSELE DE ENERGIE:

• puterea instalată: 1980kW la 220V şi 380V;
• toate etajele sunt legate la reţeaua de curent trifazic de 380V;
• în clădiri pot fi alimentate instalaţii de forţă, de iluminat şi de curenţi slabi.
• energia electrică este contorizată individual pentru fiecare spaţiu închiriat
• echipamente generator şi UPS pentru asigurarea continuităţii activităţii
• iluminat nocturn

CERTIFICAT BREEAM

• SIGMA BUSINESS CENTER a primit certificarea BREEAM încă din 2015, certificarea curentă valabilă din decembrie 2019 este EXCELLENT în ASSET PERFORMANCE (performanţa clădirii) and BUILDING MANAGEMENT (administrarea clădirii)

Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor personale.