BIROURI
CLĂDIRE MODERNĂ – LOCAŢIE EXCELENTĂ – SERVICII IMPECABILE – FACILITĂŢI UNICE
Companiile inteligente recunosc că spațiile de lucru contribuie la îmbunătățirea oricărei strategii de afaceri. Mediul de lucru poate influența productivitatea și implicarea personalului. Astăzi, așteptările angajaților se schimbă. Atragerea de noi talente și schimbările în comportamentul indivizilor la locul de muncă sunt cele mai importante provocări pentru companii. Locul de muncă este o combinație între proces și experiență – ceea ce facem și cum ne simțim. Combinația potrivită va aduce mai multă implicare, care va afecta în final productivitatea.
PRIN CE NE DIFERENȚIEM:
CLĂDIRE MODERNĂ – MEDIU SIGUR ŞI EFICIENŢĂ A COSTURILOR
Sigma Business Center reprezintă o clădire de birouri modernă, continuu îmbunătăţită cu cele mai noi inovaţii tehnologice disponibile în domeniu şi după normele de siguranţă şi sustenabilitate în vigoare, menite să asigure un mediu de lucru sigur, costuri operaţionale mici şi suport real pentru afacerile clienţilor noştri. Suntem dedicaţi să îmbunătăţim continuu ceea ce clienţii noştri apreciază la brandul nostru şi avem o preocupare constantă în eficientizare afacerii noastre pentru clienţii noştri.
SERVICII EXCELENTE – SUPORT TEHNICO-ADMINISTRATIV RAPID ŞI EFICIENT
Avem o istorie îndelungată, bazată pe interesul real pentru prosperitatea clienţilor noştri prin prioritizarea nevoilor lor. Încrederea de lungă durată acordată de partenerii noştri, ne-a responsabilizat şi ne-a condus spre servicii inegalabile.
Sigma Business Center este gestionată excelent de o echipă managerială dedicată, ce oferă suport administrativ continuu astfel încât clienţii noştri să se poată concentra cu adevărat pe afacerile lor. Cu un angajament ferm spre parteneriatul real, echipa managerială este implicată în dezvoltarea unor soluţii flexibile şi a unor instrumente cu adevărat importante pentru afacerea clienţilor noştri. Succesul echipei administrative se bazează pe contactul facil, pe viteza de reacţie, pe resursele de timp şi tehnologice puse la dispoziţia clienţilor noştri, pe capacităţile noastre tehnice şi mai ales pe acţiunile de monitorizare şi suport post-intervenţie.